Blog για γυναίκες με καμπύλες

Οι αδύνατες γυναίκες μπορεί να είναι όμορφες, όμως οι παχουλές είναι αξιολάτρευτες!

Μύθοι διατροφής που δεν παχαίνουν

Λες και το να κάνει κανείς δίαιτα δεν είναι δύσκολο από μόνο του, οι διάφοροι μύθοι διατροφής που ακούγονται από στόμα σε στόμα μπορεί να οδηγήσουν σε τόση παραπληροφόρηση, που να προκαλέσουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα από το επιθυμητό. Μην φοβάστε να τρώτε εκείνες της ποσότητες φαγητού οι οποίες είναι αρκετές για την διατήρηση του σωστού βάρους. Έτσι θα μπορείτε να βρείτε πάντα γυναικεία ρούχα μεγάλα νούμερα για να φορέσετε.

Η καθημερινή άσκηση και ένας δραστήριος τρόπος ζωής, προσφέρουν πολλά οφέλη, πέραν της απώλειας βάρους. Ωστόσο, μία δίωρη προπόνηση από μόνη της δεν μπορεί να αποτελέσει τη μαγική λύση. Προκειμένου να χάνει κανείς βάρος, θα πρέπει οι θερμίδες που προσλαμβάνει να μην ξεπερνούν τις θερμίδες που δαπανά. Η εντατική γυμναστική θέλει περισσότερο τροφή οπότε προσοχή στην εντατικότητα των ασκήσεων. Μάλιστα, αυτό σίγουρα δεν πραγματοποιείται όταν μετά από κάθε προπόνηση συνηθίζεται η κατανάλωση ενός ενεργειακού ποτού, για την “ανάνηψη” μετά την άσκηση.

Μπορείτε να τρώτε όσο θέλετε, αρκεί να γυμνάζεστε.

Η πλήρης αποφυγή των υδατανθράκων αρκεί για την απώλεια βάρους. Η αποδοχή των διάφορων διαιτών χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και υψηλού πρωτεϊνικού περιεχομένου δημιουργεί την εντύπωση πως το άμυλο και τα προϊόντα του αποτελούν τα αίτια του υπερβάλλοντος σωματικού βάρους. Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια. Τους πραγματικούς ενόχους αποτελούν οι μεγάλες μερίδες και οι πλούσιες σε λίπος τροφές. Απλά να θυμάστε πως η υψηλή κατανάλωση οποιασδήποτε τροφής μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους, ακόμη και εάν οι υδατάνθρακες αντικαθίστανται από πρωτεΐνες. Τρώτε όσο είναι απαραίτητο χωρίς να παίρνετε περισσότερες θερμίδες από αυτές που καίτε.

Το πρωινό είναι το καλύτερο γεύμα. Ένα καλό πρωινό αποτρέπει την υπερκατανάλωση τροφής αργότερα μέσα στην ημέρα. Η παράλειψη του πρωινού αποτελεί μια συνήθεια τόσο κακή, όσο και η κατανάλωση ενός πολύ καλού πρωινού. Μην πίνετε μόνο καφέ το πρωί, χωρίς κολατσιό. Η άποψη ότι ένα καλό πρωινό αποτρέπει την υπερκατανάλωση τροφής αργότερα στην ημέρα δεν έχει αποδειχθεί. Μάλιστα, συμβάλλει στην υπερπρόσληψη θερμίδων. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας μελέτης που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό “Nutrition Journal”, η κατανάλωση ενός μεγάλου πρωινού γεύματος μπορεί να οδηγήσει στην πρόσληψη έως και 400 επιπλέον θερμίδων.

Οι τροφές χαμηλών λιπαρών έχουν λίγες θερμίδες.

Το γεγονός ότι μία τροφή περιέχει λίγα λιπαρά, δεν συνεπάγεται αυτόματα ότι περιέχει και λίγες θερμίδες, αφού το λίπος συνήθως αντικαθίσταται από άλλα συστατικά τα οποία περιέχουν θερμίδες, όπως είναι η πρωτεΐνη και τα σάκχαρα. Ενδεικτικά, σύμφωνα με τον οδηγό διατροφής του Εθνικού Ινστιτούτου Θώρακα των ΗΠΑ, ένα muffin με χαμηλά λιπαρά περιέχει 131 θερμίδες, ενώ το αντίστοιχο κανονικό 138 θερμίδες. Δείτε περισσότερα νέα στην σελίδα στο facebook Sirenaplus fashion